English

برگزاری دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی در گیلان

برای نخستین بار در گیلان هفتمین دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی با حضور اساتید فدراسیون جهانی در رشت آغاز شد.

برگزاری دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی  در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در مراسم افتتاحیه این دوره بین المللی که با حضور بیش از 100 نفر از مدرسین این رشته از سراسر کشور و 2 مدرس بین المللی فدراسیون جهانی ورزش همگانی از فرانسه و هلند در مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد، مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت : ورزش همگانی چه در بخش سلامت عمومی جامعه و چه در ورزش قهرمانی و شناسایی استعدادها نقش مهمی در یک جامعه ایفا می کند.

وی افزود: خروجی و نتیجه این دوره می بایست افزایش دانش ورزش همگانی در شرکت کنندگان و انتقال آن به مردم باشد تا نسلهایی سالم، شاد و قهرمان داشته باشیم.

مریم بخشی رئیس هیئت ورزشهای همگانی گیلان گفت: این نخستین بار است که یک کلاس بین المللی ورزش همگانی در گیلان و با حضور 110 نفر از مدرسین ورزش همگانی از سراسر کشور به میزبانی گیلان برگزار می شود و می تواند تأثیر فراوانی در افزایش دانش و بروزآوری سطح علمی مربیان و مدرسان داشته باشد.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی گیلان گفت: این دوره بمناسبت هفته دولت از 6 تا 11 شهریور به صورت تئوری و با بهره گیری از دانش جک فرانسوای فرانسوی و پی یر باردنز هلندی از مدرسان فدراسیون جهانی ورزش همگانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفتمین دوره بین المللی مدیریت و رهبری ورزش همگانی آخرین نظریه ها و مباحث روز این رشته در دنیا به حاضرین ارائه خواهد شد.

بخشی گفت : شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون تئوری، گواهی بین المللی دوره مدیریت و رهبری را از فدراسیون جهانی ورزش همگانی دریافت می کنند.

وی افزود : خروجی و نتیجه این دوره می بایست افزایش دانش ورزش همگانی در شرکت کنندگان و انتقال آن به مردم باشد تا نسلهایی سالم ، شاد و قهرمان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه