English

با حضور استاندار کرمانشاه؛

۱۸ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با گرامیداشت هفته دولت 18 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از معاونین و مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.

 18 طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسد اله رازانی در ابتدای ورود به شهرستان روانسر و با حضور در روستای شبانکاره سه طرح گازرسانی به 14 روستای این شهرستان را افتتاح کرد.

برای گازرسانی به این روستاها با 302 خانوار و دو هزار و 100 نفر جمعیت بیش از 35 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

شبانکاره، گرگابی، تم تم، امر آباد، شهرک حسن آباد، کانی شریف، شوربلاغ، تپه لری، حاجی‌آباد، دوآب، اسماعیل کل، گیج، میرعزیزی و کلاه کبود روستاهایی هستند که به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

رازانی سپس فاز اول طرح تعریض و روکش محور حسن آباد- روانسر و روانسر – سه‌راهی بنچله را بااعتباری بالغ‌بر 97 میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند.

افتتاح ساختمان اداری شهرداری روانسر بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال با زیربنای یک هزار و 328 متر در چهار طبقه از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمانشاه با حضور در روستای جورآیاد روانسر 11 طرح آبیاری تحت‌فشار را که در سطح 48 هکتار از اراضی این شهرستان اجراشده است به بهره‌برداری رساند.

این طرح‌ها با اشتغال‌زایی 11 نفر در روستاهای جور آباد، صادق‌آباد، چقا شکر، جانجان سنجابی، زالو آب، کلاوه، گمشتر و گرازآباد اجراشده است.

بهره‌برداری از یک طرح مرغداری 20 هزار قطعه‌ای در روستای باباحیران از دیگر طرح‌هایی بود که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری رسید.

همچنین فاز دوم طرح توسعه سیلوی ذخیره گندم روستای کانی شریف با 20 میلیارد ریال هزینه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با اجرای این طرح ظرفیت ذخیره‌سازی این سیلو از 15 هزار تن به 30 هزار تن افزایش یافت و درمجموع برای اجرای این طرح‌ها 178 میلیارد و 563 میلیون ریال هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی