English

فرمانده انتظامی استان قم:

نظام اسلامی ایران بر پایه ولایت پذیری استوار است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل دشمن بیانگر درس گرفتن از عید قربان و غدیر است، گفت: نظام اسلامی ایران بر پایه ولایت پذیری استوار است.

نظام اسلامی ایران بر پایه ولایت پذیری استوار است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،فرمانده جلسه ای با حضور رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تشریح ارتباط نظام ولایی با صدر اسلام به ماهیت عید قربان و غدیر اشاره و اظهارداشت: وابستگی و همبستگی عید قربان و غدیر به یکدیگر بیانگر این است پذیرش ولایت خدا هزینه دارد.

سردار مجتبایی تصریح کرد: وقتی حضرت ابراهیم(ع) پیامبری را می پذیرد و برای اثبات اطاعت پذیری و به امر الهی فرزندش را به قربانگاه می برد در حقیقت نشان می دهد تسلیم محض دستورات پروردگار است.

وی افزود: حضرت علی(ع) پس از واقعه غدیرخم به خاطر پذیریش ولایت بعد از پیامبری متحمل سختی و رنج های فراوانی شد که این نامهربانی ها هزینه ولایت پروردگار بود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نظام اسلامی ایران بر پایه ولایت است بنابراین باید سختی ها را تحمل و هزینه های آن را بپردازد، تاکید کرد: اگر شکست را پذیرفتیم ادامه راه و حفظ ارزش ها امکان پذیر نیست اما دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل دشمن بیانگر درس گرفتن از عید قربان و غدیر است.

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقطه قوت برنامه های عملی را بایستی در برنامه های تئوری و نظری جستجو کرد گفت: ایجاد احساس آرامش در جامعه و برآورده کردن نیازهای مردم و مسئولان نیازمند برنامه های تئوری و عملی قوی است.

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر فعالیت مجدانه دبیرخانه سهم من در امنیت استان قم با بیان اینکه مرکز پژوهشی دینی و امنیت در هفته ناجا آغاز به کار خواهد کرد، به برنامه های آتی از جمله هفته دفاع مقدس، تامین امنیت ایام محرم و هفته ناجا اشاره و خواستار خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه