English

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان:

تیم کارشناسی در حال بررسی علت حادثه سیل علی‌آباد‌کتول است

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: تیم کارشناسی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در حال بررسی علت حادثه سیل در این شهرستان است.

تیم کارشناسی در حال بررسی علت حادثه سیل علی‌آباد‌کتول است

به گزارش خبرگزاری موج، به‌ نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: نقشه‌های هوایی منطقه به منظور بررسی تاثیر سازه‌های احداث شده روی رودخانه بر شدت وقوع سیل، به زودی اخذ و از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد.

وی افزود: نامه درخواست استعلام‌های مورد نیاز هم به اداره‌های دولتی مرتبط ارسال شده و امیدواریم تا دو هفته آینده با دریافت استعلام‌ها، نظر کارشناسی قطعی اعلام شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان گلستان با بیان این که این پرونده به منظور بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه  و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده، تصریح کرد: با  مدیران دستگاه‌های اجرایی که تخلف یا سهل‌انگاری آن‌ها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده باشد، برخورد قانونی می‌کنیم.

هاشمیان افزود: جستجو برای یافتن پیکر سومین مفقودی سیلاب علی‌آبادکتول همچنان ادامه دارد و امیدواریم با پیدا شدن پیکر این جان باخته، بخشی از آلام خانوده ی او، تسکین یابد.

بر اثر بارش شدید باران رگباری روزهای 19 و 20 مرداد امسال و جاری‌شدن سیل، یک خانواده سه نفره اهل خان‌ببین در دهنه زرین‌گل علی آبادکتول دچار حادثه شدند که پیکر دو نفر پیدا شد اما تجسس برای یافتن جسد نفر سوم همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه