English

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای تاکسی‌های مدل ۸۶ به پایین؛

۵۰۰ دستگاه تاکسی در بندرعباس نوسازی می شود

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس از نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی طی سال جاری خبر داد و گفت: تاکسی‌های مدل سال ۸۶ به پایین با پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی نوسازی می‌شود.

۵۰۰ دستگاه تاکسی در بندرعباس نوسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر امور تاکسیرانی بندرعباس، سید رضا بیگ زاده افزود: خودروی فرسوده به قیمت پنج میلیون تومان از راننده خریداری می‌شود و سهم آورده متقاضی نیز چهار و نیم تا پنج میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: پارسال حدود ۳۰۰ دستگاه تاکسی مدل سال ۸۵ به پایین نوسازی شد.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس خاطرنشان کرد: در طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس ۶۴ دستگاه تاکسی اضافه می‌شود.

بیگ زاده با بیان اینکه این تاکسی‌ها پژو ۴۰۵ و سمند است، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا این خودروها با تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس تصریح کرد: تاکنون نیز ۸۰۰ خودرو مسافربر شخصی ساماندهی شده است که نقش مهمی در افزایش شمار تاکسی در شهر دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس استانداردها به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت یک دستگاه تاکسی نیاز است.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس اظهار کرد: اکنون در بندرعباس بیش از 2 هزار تاکسی فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه