English

معاون رییس جمهور؛

حمایت از تیم های ورزشی جز تعهدات و برنامه های دولت است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر و تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حاضر شد و از روند بازسازی و استاندارد سازی ورزشگاه بازدید کرد.

حمایت از تیم های ورزشی جز تعهدات و برنامه های دولت است

به گزارش خبرگزاری موج از بندر انزلی، محمدباقر نوبخت  معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور  به همراه محمد علی نجفی استاندار گیلان با حضور در استادیوم تختی بندرانزلی ضمن بازدید از این ورزشگاه بر لزوم تسریع در استاندارد سازی آن تاکید  و با حضور در جمع بازیکنان ملوان با آنها عکس یادگاری گرفت.

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران در بندر انزلی گفت: با توجه به تقارن این هفته با هفته دولت ایجاب کرد در تقسیم کاری که بین وزرا صورت گرفت بنده این افتخار را پیدا کردم که در گیلان حضور یابم و با شهدای عزیز تجدید میثاق نمایم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان برومند و ورزشکار انزلی و تیم محبوب ملوان که برای همه ایرانیان به خصوص برای ما گیلانیان مهم است، دیدار کردم و خداقوتی به آنها گفتم و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

نوبخت همچنین ادامه داد: حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است و حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد همانند دیگر تیمها جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه مسابقات مهمی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، گفت: باید جایگاه و ابنیه این ورزشگاه باسازی شود و این موضوع جزو طرح های عمرانی استانی و ملی است و در این خصوص کمک خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه