English

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری گنبدکاووس

بازارچه صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس برپا می‌شود

رئیس میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس گفت: بازارچه موقت و تابستانه صنایع دستی از امروز به مدت یک هفته در محوطه برج جهانی قابوس دایر می‌شود.

بازارچه صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج, رضا پورمهدی صبح امروز در شرق استان گلستان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: بازارچه موقت و تابستانه صنایع دستی از امروز به مدت یک هفته در محوطه برج جهانی قابوس دایر می‌شود که در این بازارچه انواع صنایع دستی و سوغات استان گلستان و دیگر استان‌های کشور در 50 غرفه عرضه می‌شود.

وی افزود: این بازارچه از 2 تا 8 شهریور ماه از ساعت 17 الی 23  در محوطه برج جهانی قابوس برای علاقمندان دایر است.

رئیس میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس تصریح کرد: برای نخستین بار جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین هم در گرگان و هم در گنبدکاووس در نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود.

پورمهدی یادآور شد: یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در روزهای 18 و 19 و 20 شهریور ماه در میدان بسیج, مجموعه ورزشی المپیک دایر می‌شود.

وی تاکید کرد: این جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت های گنبدکاووس و جذب گردشگر و توریست با توجه به ثبت جهانی برج قابوس برپا می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی شهرستان گنبدکاووس گفت: در این جشنواره برنامه‌های متنوعی مانند موسیقی و آیین‌های اقوام مختلف از سراسر کشور, نمایش و فروش صنایع دستی هنرمندان استان‌های مختلف, فروش سوغات و غیره ارائه می‌شود.

پورمهدی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نوع جشنواره ها و گسترده کردن آنها در جای جای گلستان که با معرفی ظرفیت‌های مختلف استان برگزار می‌شود، بتوان استان گلستان را آنچه که باید در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه