English

مدیر آموزش و پرورش قشم:

حضور ۴۷۰ دانش آموز قشمی در آزمون دروس نهایی شهریورماه

مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: آزمون های جبرانی دروس نهایی رشته های نظری و هنرستان های فنی از یکم الی 21 شهریور ماه 96 با حضور 470 دانش آموز قشمی آغاز شده است.

حضور 470 دانش آموز قشمی در آزمون دروس نهایی شهریورماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قشم، بهرام پوراشرف آغاز آزمون های دروس نهایی را از یکم الی 21 شهریورماه 96 اعلام کرد و اظهار داشت: بیش از 295 دانش آموز رشته های نظری جزیره قشم که در امتحانات دروس نهایی خردادماه 96 نتوانسته بودند حد نصاب لازم را بدست آورند بار دیگر در آزمون دروس نهایی شهریورماه سال جاری شرکت دارند.

این مسئول افزود: 107 دانش آموز دوره پیش دانشگاهی و 66 هنرجو هنرستان های فنی نیز در آزمون های جبرانی دروس نهایی شهریورماه سال جاری شرکت دارند.

پوراشرف با بیان اینکه در مجموع قریب به 470 دانش آموز قشمی در آزمون جبرانی دروس نهایی شهریورماه 96 شرکت دارند، اضافه کرد: دو حوزه امتحانی شهید تندگویان و سیدجمال اسدآبادی با فراهم شدن امکانات لازم برای این آزمون ها برنامه ریزی و فراهم شده است.

مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: در مجموع بیش از 53 نفر در حوزه های ستادی به صورت مستقیم به مدت 20 روز در برگزاری این آزمون ها مشارکت دارند.

پوراشرف خاطر نشان کرد: آزمون دروس نهایی شهریورماه به صورت هماهنگ استانی و کشوری برگزار می شود که تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و اعلام نتایج آن به صورت متمرکز در چهار منطقه ناحیه یک و دو بندرعباس، میناب و شهرستان لنگه می باشد. و به گفته وی تصحیح و اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان شهرستان قشم، شهاب در آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه