English

مدیر آموزش و پرورش قشم:

مشارکت ۱۱۵ دانش آموز بسیجی در طرح یاران ولایت

مدیر آموزش و پرورش قشم از برگزاری یک روزه طرح یاران ولایت شهرستان قشم با حضور بیش از 115 دانش آموز بسیجی مدارس متوسطه دوره دوم در دو مدرسه این جزیره خبر داد.

مشارکت 115 دانش آموز بسیجی در طرح یاران ولایت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قشم، بهرام پوراشرف در بازدید از محل برگزاری طرح یاران ولایت شهرستان قشم گفت: بیش از 65 دانش آموز دختر و 50 دانش آموز پسر بسیجی دبیرستان های متوسطه دوره دوم شهرستان قشم در مدارس دخترانه محدثه و پسرانه دکترحسابی این جزیره در دوره طرح ولایت مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: طرح یک روزه یاران ولایت با حضور بیش از 115 دانش آموز از بخش مرکزی، شهاب و جزیره هرمز، در دو نوبت صبح و عصر با حضور اعضای شورای بسیج دانش آموزی مدارس متوسطه دوره دوم برگزار شد.

پوراشرف مهترین هدف این دوره آموزشی را آشنایی دانش آموزان شورای بسیج مدارس با وظایف سازمانی خود عنوان کرد و اظهار داشت: طرح یاران ولایت برای آگاهی بخشی و آشنایی فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان قشم با مهمترین سیاست ها، اهداف و برنامه های بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو با حضور اساتید مجرب از سوی ناحیه سپاه و همکاری آموزش وپرورش قشم برنامه ریزی شده بود.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطر نشان کرد: جامعه ایران برای بهبود، سازندگی و پیشرفت در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی،نیازمند ذاشتن تفکر و تلاش بسیجی است که کشور ما در گذشته به خوبی از این تفکر بهره جسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه