English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

واگذاری ۹۵۴ انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری 954 انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبرداد.

واگذاری 954 انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: در سال گذشته 311مددجوی کمیته امداد و643 مددجوی بهزیستی در سطح استان  از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند.

 وی تسهیلات رایگان این تعداد مددجو را رقمی بالغ بر2 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس بند "د تبصره 16 قانون بودجه سال 95 " در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق النشعاب گاز معاف هستند و این شرکت توانسته است درسال گذشته 954 مددجو را تحت پوشش مصرف کنندگان گاز  طبیعی قرار دهد.

وی گفت:  در جهت تکریم خانواده معظم شهداء نیز سال گذشته بیش از، 492 اشترک به مبلغ 137 میلیون و 424 هزار ریال به این عزیزان اختصاص یافته است.

علوی افزود: همچنین امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد و اماکن مذهبی با هزینه یک میلیارد و 155میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: در جهت تداوم این حمایت ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان انشعاب گاز برخوردار خواهند شدکه مددجویان می توانند با مراجعه به ادارات در سطح استان از این معافیت استفاده نمایند.

وی، از پرداخت بموقع گازبهای مصرفی در بخش های خانگی، تجاری وصنعتی در سطح استان که نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است تشکر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه