English

امام جمعه شهرستان زابل

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف است

امام جمعه شهرستان زابل گفت: هدف دشمن با ایجاد گروه تروریستی و داعش ایجاد تفرقه در درون اقوام و اختلاف بین اقوام‌های مختلف ایران است.

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی اکبر کیخا شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی معتمدان و علمای شیعه و سنی در حسینیه سیستانی‌های گنبدکاووس اظهار داشت: همه اقوام چه سیستانی, چه ترکمن, چه فارس و دیگر اقوام قابل احترام در کشور و استان گلستان باید برای تقویت نظام جمهوری اسلامی و حفظ اسلام هم‌افزایی و وحدت داشته باشند.

وی افزود: این وحدت و اتحاد توصیه و اساس اسلام و در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی است و مردم برای پشتیبانی ولایت فقیه باید این وحدت و اتحاد را حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح کرد: برای عزت دین و انقلاب باید همه با هم ید واحده باشیم و اگر فردی امروز از تفرقه و اختلاف حرفی به میان آورد خیانتکار و جنایتکار است.

وی یادآور شد: ما باید نگرش‌های خود را تغییر دهیم و قوم‌گرایی فکر نکنیم بلکه در راستای نظام جمهوری اسلامی, اسلام ناب محمدی(ص) و توسعه و گسترش میهن اسلامی همه با هم قدم برداریم.

کیخا تاکید کرد: البته در کنار این اقدامات به علت محرومیت‌های استان سیستان و بلوچستان و در برطرف کردن مشکلات محرومان آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برای بطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و مشکل بیکاری, فعالیت‌های اقتصادی در این استان انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان زابل گفت: متاسفانه بیش از 6 هزار نفر کارتن‌خواب و گورخواب وجود دارند که در خرابه‌های شهر زابل زندگی می‌کنند و بسیاری از روستاها به علت محرومیت خالی از سکنه شدند و باید در این راستا اشتغال‌زایی احیا شود.

وی اظهار کرد: هر فرد به صورت مشارکتی و یا گروهی اگر در روستای اجدادی خود بتواند یک کارگاه تولیدی در جهت اشتغال‌زایی ایجاد کند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از بین رفته و بخش اعظمی از مشکلات برطرف می‌شود.

کیخا تصریح کرد: گذشتگان ما برای ولایت جان خود را فدا کردند و ما نیز باید این فرهنگ را ترویج دهیم و مراقب جوانان ما با توجه به گسترش فضای مجازی باشیم تا دشمنان از این راه, جوانان ما را از ولایت و اسلام دور نکنند.

امام جمعه شهرستان زابل درباره شهید حججی تاکید کرد: شهید حججی با توجه به تهاجم فرهنگی در جامعه فهماند که می‌توان رویش جدید داشت و مانند 8 سال دفاع مقدس مانند شهید کاظمی‌ها, همتی‌ها و دیگر شهدای قهرمان و دلاور در کشور رویاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی