English

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد

کشف ۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۶ نفر سارق در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق پلیس بندرلنگه در مرداد به ۱۳.۶ میلیارد ریال رسیده است.

کشف 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمود حافظی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات این فرماندهی کمک به دولت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق است که در این زمینه انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در سطح شهرستان طی مردادماه امسال کشف شد.

وی افزود: طی این مدت تعداد 930 ثوب البسه، یک تن انواع مواد خوراکی، 21 تن و 600 کیلو سیر، 24 تن و 750 کیلوگرم عدس، 852 پاکت آب میوه، 822 هزار نخ سیگار، سه هزار و 240 قطعه لوازم خودرو و 40 دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه ماموریت دیگر این فرماندهی را مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان ولگرد عنوان و بیان داشت: در مرداد امسال مقدار 472 کیلو انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و تعداد هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها تعداد 10دستگاه موتور سیکلت سرقتی ویک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی کشف و تعداد یک نفر قاتل فراری، 9 نفر قاچاقچی کالا، 36 نفر سارق، 65 نفر توریع کننده مواد مخدر و معتاد و هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

حافظی اظهار داشت: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف تعداد 74 دستگاه موتورسیکلت و 9 دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی ما در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد زیرا برخورد قاطع پلیس تاثیر به سزایی در افزایش تولید و گرایش مردم به سمت مصرف کالاهای ایرانی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه