English

فرهنگ کارآفرینی باید در خانواده‌ها نهادینه شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بر لزوم هدایت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سمت فناوری‌های نوین د راستای ارتقای این آموزش‌ها و تقویت تولید ملی تأکید کرد.

فرهنگ کارآفرینی باید در خانواده‌ها نهادینه شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ناصری امید تغییر نگرش و دیدگاه مردم نسبت به کار و مهارت‌آموزی و نهادینه کردن فرهنگ کار و کارآفرینی و اشاعه آن در بین خانواده‌ها را ازجمله دغدغه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برشمرد.

وی بابیان اینکه سرمایه‌گذاری در منابع انسانی بیش از سرمایه‌گذاری در منابع طبیعی، به رشد اقتصادی کمک می‌کند گفت: جامعه‌ای که در آن فرهنگ مهارت‌آموزی و کار وجود ندارد جامعه‌ای بی‌روح است.

ناصری امید گفت: با داشتن نگاه تولیدی در کارگاه‌های آموزشی و اجرای مطلوب تبصره ۷۵ و قراردادهای ماده ۱۷ قانون الحاقی آموزش فنی و حرفه‌ای، کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از حداقل منابع، می‌توان به رونق بیشتر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کمک کرد.

ناصری امید در خصوص المپیاد ملی مهارت گفت: المپیاد ملی مهارت می‌تواند یک ویترین از عملکرد همکاران باشد و مهم‌تر از آن اینکه نباید به المپیاد در سطح شهرستانی و استانی نگریست چون بازتاب جهانی دارد و می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد باید نگاهمان ملی و جهانی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه