English

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان

گلستانی‌ها ۳۶ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: حامیان نیکوکار کمیته امداد استان مبلغی بیش از ۳۶ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

گلستانی‌ها ۳۶ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند

به گزارش خبرگزاری موج، امان الله حسین‌پور پیش از ظهر امروز اظهار داشت: حامیان نیکوکار کمیته امداد استان گلستان در چهارماهه نخست سال جاری مبلغی بیش از 36 میلیارد و 118 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی با اشاره به رشد 36 درصدی درآمد چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: حامیان نیکوکار کمیته امداد استان گلستان از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه بیش از 36 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی ، کمک های مستقیم و آتیه به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: تعداد کل فرزندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان، 9 هزار و 849 نفر است که از این تعداد 5 هزار و 747 نفر فرزندان ایتام و بیش از 4 هزار  نفر از فرزندان طرح محسنین هستند.

حسین‌پور با بیان اینکه 12 هزار و 260 نفر از تعداد کل حامیان استان بومی هستند، تصریح کرد: در 4 ماه نخست امسال 5 هزار و 809 نفر به جمع حامیان استان افزوده شده و تعداد کل حامیان استان گلستان تا پایان تیرماه سال جاری به 22 هزار و 536 نفررسیده است که از این تعداد 15 هزار و 701 نفر حامی ایتام و 6 هزار و 835 نفر حامی فرزندان طرح محسنین هستند.

وی درباره برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید قربان و جشن عاطفه‌ها نیز یادآور شد: با توجه به استقبال کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال گذشته مردم سراسر استان به دانش آموزان نیازمند، امسال نیزخیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه #017*8877* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه‌ها و نذورات قربانی خود را به مناسبت عید قربان واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آنان و سایر خانواده‌های نیازمند را از اهداف طرح اکرام ایتام و محسنین دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه