English

فرماندار شهرستان آق‌قلا

۳۶ میلیارد تومان اعتبار به ‌آق‌قلا اختصاص یافت

فرماندار شهرستان آق‌قلا با اشاره به افزایش۷۸ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این شهرستان گفت: امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آق‌قلا اختصاص یافته است.

۳۶ میلیارد تومان اعتبار به ‌آق‌قلا اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج، امانگلدی ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 125 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح با اشتغالزائی 273 نفر در شهرستان آق‌قلا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد پروژه تنها 7 پروژه کلنگ‌زنی است.

وی با اشاره به تاکید دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: پروژه‌هایی مانند افتتاح سالن ورزشی روستای عطاآباد و روستای صحنه‌سفلی با اعتبار 18500 ملیون ریال از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

فرماندار شهرستان آق‌قلا، شهرک صنعتی و شهرک یک‌هزار هکتاری اترک را یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب شهرستان آق قلا دانست و تصریح کرد: با توجه به این که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و مطالبه رهبری و مردم از دولت است، رویکرد دولت اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به خصوص برای روستائیان و مناطق محروم و زنان است.

ضمیر اولویت بعدی دولت را توجه به ایجاد زیرساخت‌ها اعلام کرد و گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌ها به ویژه زیرساخت‌های اقتصادی اولویت دولت است و در همین راستا در توزیع اعتبارات امسال شاهد افزایش 78 درصدی تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان آق قلا بودیم.

وی افزود: در سال 95 میزان اعتبارات تملک دارایی 19 میلیارد تومان بود که در سال جاری این اعتبار به 36 میلیارد تومان افزایش یافت.

فرماندار شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: از تعداد 125 پروژه این شهرستان، 85 پروژه عمرانی و یک پروژه که جزء برنامه‌های بزرگ کلنگ‌زنی شهرستان است پروژه چهاربانده شدن مسیر  آق قلا به اینچه‌برون است.

ضمیر گفت: با توجه به اینکه یکی از ظرفیت‌های استان گلستان قرار گرفتن در همسایگی کشور ترکمنستان است، وجود راه‌ مناسب یکی از ملزومات صادرات است که در کنار راه ریلی ساخت بستر مناسب برای راه جاده‌ای بسیار مهم است و در همین راستا فاز نخست این پروژه با اعتبار 8 میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه