English

جادری در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان:

راهکار مبارزه موثر با قاچاق کار نرم افزاری است

استاندار هرمزگان بر لزوم انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی سرباندهای اصلی قاچاق تاکید کرد و گفت: برای مبارزه موثر با قاچاق باید کار نرم افزاری صورت گیرد.

 راهکار مبارزه موثر با قاچاق کار نرم افزاری است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در مبارزه با قاچاق تنها برخورد قهری موثر نیست، عنوان کرد: اصلاح فرهنگ مصرف جامعه و نوع نگرش به کالاهای داخلی، سهولت در روش های تجارت و رفع مشکل اشتغال و بیکاری از عوامل مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا محسوب می شود.

وی ادامه داد: باید هرکدام از این موارد در جای خود درست اجرا شود تا در امر مبارزه با قاچاق موفق باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: در چهار سال اخیر با اراده و برنامه ریزی مناسب دولت یازدهم، تجهیز مبادی رسمی و تلاش نیروهای کاشف میزان قاچاق کالا و ارز در کشور به میزان 50 درصد کاهش یافته است.

جادری بر لزوم انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی سرباندهای اصلی قاچاق تاکید کرد و بیان داشت: برای مبارزه موثر با قاچاق باید کار نرم افزاری صورت گیرد.

وی گفت: راه اندازی و فراهم کردن زمینه مناسب برای رونق و فعالیت بازارچه های مرزی نیز در تامین معیشت مردم مرزنشین و کاهش قاچاق موثر است که باید در هرمزگان این کار صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی