English

با رقابت ۷ تیم

مسابقات والیبال بانوان امیدهای کشور در گرگان آغاز شد

مسابقات والیبال بانوان امیدهای دسته ۲ منطقه‌ای کشور با شرکت ۷ تیم در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

مسابقات والیبال بانوان امیدهای کشور در گرگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، لیلی توکلی ناظر فدراسیون والیبال شامگاه پنج شنبه در حاشیه مسابقات والیبال بانوان کشور اظهار داشت: مسابقات والیبال دختران ایران در 3 شهر زنجان، تهران و گرگان در حال برگزاری است و در استان گلستان  7 تیم  و100 ورزشکار و کادر فنی به مدت 3 روز با هم رقابت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این رقابت‌ها 7 تیم گلستان، مرکزی، لرستان، گیلان، یزد، آذربایجان غربی و همدان شرکت دارند.

توکلی اظهار داشت: تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها به لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور صعود می‌کنند و البته تیمی به رده پایین‌تر سقوط نخواهد کرد.

ناظر فدراسیون والیبال در مسابقات والیبال بانوان کشور گفت: استان گلستان استعدادهای خوبی در رشته والیبال دارد که می‌توان با حمایت‌های مالی و استعدادیابی آنها را ارتقاء داد.

توکلی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی امیدهای دسته 2 کشور که در گرگان در حال برگزاری است فرصت خوبی برای کشف استعدادهای برتر والیبال است.

توکلی با مثبت ارزیابی کردن سطح مسابقاث تاکید کرد: سطح بازی‌ها بالا است، به صورتی که کمتر رقابتی در 4 ست به پایان می‌رسد و بیشتر بازی‌ها به گیم پنجم می‌رسند.

ناظر فدراسیون والیبال افزود: برای رشد و بالندگی والیبال بانوان باید حمایت همه‌جانبه از این ورزش در کشور شود تا علاوه بر انگیزه، استعدادهای برتر شناسایی و تقویت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی