English

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای گیلان عنوان کرد:

تلاش برای بازگشایی راه های مسدود درصورت بارش سنگین برف زمستانی امسال

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای گیلان با تاکید بر اینکه در زمستان امسال همه تلاش خود را میکنیم تا راهی درسطح استان بسته نشود، ادامه داد: امسال سعی براین است تاقسمتی ازناوگان موردنیازخود را نوسازی کنیم.

تلاش برای بازگشایی راه های مسدود درصورت بارش سنگین برف زمستانی امسال

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدرضانازک کار، ظهرامروز درجمع خبرنگاران، بااشاره به وظیفه خطیر راهداری به ویژه در مواقع بحرانی اظهارکرد:  حل مشکل بارش برف زمستانی ومساله برف روبی باتکیه بر دو عامل نیروی انسانی وتجهیزات وماشین آلات امکان پذیر است.

وی بابیان اینکه ما در مواقع بحران باتکیه برتعصب،غیرت وهمت خودعمل میکنیم افزود: راه ها،  یک زیرساخت برای انجام همه فعالیتهای اجتماعی است.

نازک کار با تاکید بر اینکه در زمستان امسال همه تلاش خود را میکنیم تا راهی درسطح استان بسته نشود، ادامه داد: امسال سعی براین است تاقسمتی ازناوگان موردنیازخود را نوسازی کنیم.

این مسئول بااشاره به تحویل 6 دستگاه خودروی تویوتای هایلوکس شاسی بلند برای تسریع درانجام امورتدارکی درنیمه نخست امسال،ازخریدشش دستگاه دیگر در نیمه دوم امسال خبرداد.

نازک کار با بیان اینکه تا کنون دو دستگاه لودر و دو دستگاه تراکتور بیلبکو نیز به ناوگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه شده است اظهار کرد: دراین راستا برای بازگشایی و کمک رسانی درراه ها همکاری مردم و رعایت کردن نکات ایمنی از جانب آنان بسیار مهم است.

وی استفاده نکردن از زنجیر چرخ توسط خودروها و سرخوردن آنها در جاده ها را دلیل اصلی راه بندان های زمستانی عنوان کرد و از مردم خواست تا در مواقع بحرانی به رعایت کردن مقررات و استفاده از تجهیزات زمستانی پایبند باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از نصب 11 مورد سامانه و دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در آزاد راه ها و بزرگراه های گیلان خبر داد و گفت: هدف ما این نیست که خلاف رانندگان را بگیریم بلکه هدف اینست که رانندگان با پایبندی به مقررات دیگر خلاف نکنند.

وی با شاره به اینکه امسال نیز در دیگر نقاط جاده های استان دوربین های هوشمند ثبت تخلف نصب خواهد شدگفت: در سال 95 برای نصب این دوربین ها یک میلیارد و 700میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته این مسئول در سال 95 بیش از 29 هزارو 250 مورد تخلف سرعت غیر مجاز توسط این سامانه ها ثبت شده است.

به گزارش موج، در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه حمل و نقل در خبرگزاری های استان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه