English

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه حاکمیتی نظام است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا جزو مجموعه نهاد حاکمیتی نظام است و هیچ حزبی مجاز نیست برنامه های آن را به نفع خود مصادره کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجموعه حاکمیتی نظام است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نصرت الله لطفی در جمع اصحاب رسانه  اصفهان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک نهاد حاکمیتی است و جزو جناح و گروه خاصی نیست و نخواهد بود.

وی افزود: اولویت ما، اصل حفظ کلیت نظام با رعایت خطوط قرمز آن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما در کل استان ها مامور هستیم و مناسبت های ملی و فراگیر را خودمان مدیریت می کنیم و نباید اجازه دهیم این برنامه ها جناحی شود .

لطفی بیان کرد: این شورا زیر مجموعه دولت نیست چرا که دولت ها در حال چرخش هستند و این شورا اگر زیر مجموعه دولت بود تاکنون شکست خورده بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ما باید با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی و صمیمت بین همه ارگان ها و گروه ها نظام را حفظ کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: افتخار ما این است که بگوییم در جمهوری اسلامی، جمهوریت نظام ظرف و اسلامیت مبنای آن است و استمرار نظام به حضور و حمایت مردم متکی بوده و نظام متکی به مردم نیز شکست ناپذیر است و حضور مردم در طول عمر انقلاب توانسته است توطئه های زیادی را خنثی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه