English

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان:

استان کردستان با تقدیم ۵ هزار و ۴۸۰ شهید می‌تواند خیلی در فضای عمومی جامعه آن برجستگی خود را نشان دهد.

رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: ۵ هزار و ۴۸۱ شهید نمادی از مجاهدت مردم این استان در دفاع از دین، اعتقادات و انقلاب اسلامی است که نسبت به سایر استان‌ها نه تنها کمتر نبوده بلکه بیشتر بوده است.

استان کردستان با تقدیم 5 هزار و 480 شهید می‌تواند خیلی در فضای عمومی جامعه آن برجستگی خود را نشان دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته رسانه ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از رسانه‌ها به خاطر تلاش‌هایی که در راستای برگزاری هرچه پرمحتواکردن کنگره 5400 شهید استان انجام می‌دهند، تقدیر می‌کنم.

مسوول اجرایی ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان  افزود: یکی از اهداف مهم کنگره عطرآگین کردن فضا جامعه است و قطعا این هدف میسر نمی‌شود الا اینکه اصحاب رسانه بتوانند آن تکلیف دینی و ملی خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با توجه به گزارشاتی که داده شد تا الان خوب کار شده است، گفت: استان کردستان با تقدیم 5 هزار و 480 شهید می‌تواند خیلی در فضای عمومی جامعه آن برجستگی خود را نشان دهد.

حسینی عنوان کرد: اگر در گذشته راهبرد دشمن این بود که کردستان را واونه جلوه دهد این بستر الان به وسیله کنگره فراهم شده است که این فضا را متحول کنیم.

حسینی تصریح کرد: این میزان شهید مربوط به زمانی است که مردم کردستان کمتر از یک میلیون جمعیت داشته باشد و این نشان از انقلابی‌بودن مردم این استان است.

وی با بیان اینکه اگر این جلوه‌ها و شهدا به درستی به جامعه شناسانده شود می‌تواند نشان دهد که مردم کردستان در عرصه دفاع از انقلاب حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته‌اند، اذعان کرد: لذا بحث عطراگین کردن فضای جامعه به نام و یاد شهدا باید به صورت ویژه دنبال شود.

مسوول اجرایی ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با تاکید بر اینکه شهدای ما اهل هیچ جریان سیاسی و مادیاتی نبوده‌اند، گفت: نگاه ما به شهدا باید نگاه راهبردی باشد و همه ما باید پای کار باشیم.

وی اذعان کرد: برخی از رسانه‌های ما در حرکت‌های اولیه هستند و یا اینکه حرکتی آغاز نکردند که این انتظار را داریم که در این زمینه با عزم و نگاه ویژه‌تری جلو بروند.

وی با بیان اینکه عمق نگاه ما به شهدا باید راهبردی باشد، اظهار داشت: بحث زندگی نامه شهدا نیست ما می‌خواهیم به وسیله این کنگره الگوهای ویژه را که به وسیله آنان به دشمنان فایق آمدیم بشناسانیم.

وی گفت: رسانه‌ها فقط به درج زندگی شهدا خود را خلاصه نکنند باید ویژگی‌های شهدا و سبک زندگی، سبک مدیریتی و الگوهایی که میان مادران شهدا است را بپردازیم.

حسینی خاطرنشان کرد: برخی استان‌های ما صدها فیلم کوتاه در مورد شهدای خود ساخته و در فضاهای مجازی پخش کرده‌اند، اما متاسفانه ما در این زمینه اقداماتی انجام نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌‌گر اصلی در بحث شهدا از مدیران و مسوولان استان باشند، اظهار داشت: رسانه‌های باید کاری بکنند که مدیران بیشتر پای کار بیایند.

مسوول اجرایی ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تصریح کرد: ما 120 برنامه را تدوین کردیم که می‌تواند استان را از نظر فرهنگی متحول کند امروز جوان ما تشنه شنیدن این مباحث است.

وی اذعان داشت: تولید فیلم یکی از 120 برنامه هدف‌گذاری شده است، سعی داریم زندگی بسیاری از شهدای برجسته استان را در قالب فیلم تولید و به جامعه معرفی کنند.

حسینی اظهار داشت: این وظیفه اصلی ما است که با تمام توان در راستای معرفی این شهدا گام برداریم که نیاز است در این راستا راهبردی‌تر عمل شود.

وی با بیان اینکه تدوین 80 کتاب هدف‌گذاری شده است، گفت: اصحاب رسانه باید کاری بکنند که همه بخش‌ها و اصناف پای کار بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه