English

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان:

گزینه شهرداری اصفهان برنامه های خود را اعلام کردند

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دو نفر از نامزدهای تصدی شهرداری این کلانشهر با حضور در جلسه این شورا، برنامه های خود را تشریح و به سوال اعضای شورا پاسخ دادند.

گزینه شهرداری اصفهان برنامه های خود را اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فتح الله معین بیان کرد: صبح محمدعلی جوادی  و حجت الله میرزایی  با حضور در جلسه منتخبان شورای شهر اصفهان برنامه های خود را تشریح کردند.

وی افزود: در ادامه فرایند بررسی توانمندی و برنامه های پیشنهادی گزینه های شهرداری اصفهان از میان هشت نفر از اشخاص که تا این مرحله انتخاب شده اند، صبح امروز ' محمد علی جوادی ' شهردار اسبق اصفهان و معاون فعلی وزیر جهاد کشاورزی حاضر شد.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلام شهر اصفهان افزود: در این جلسه محمد علی جوادی درخصوص وضعیت فعلی شهر اصفهان و اولویت های آن و ساختار نیروی انسانی شهرداری و خدمات آنان در شهر و همچنین موقعیت قبلی این شهر و مقایسه آن با شرایط فعلی مطالبی را بیان کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقای جوادی در این جلسه به سئوالات نمایندگان مردم در زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و توجه به درآمدهای پایدار شهرداری پاسخ گفت.

معین تصریح کرد: همچنین در ادامه جلسه، حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدرس دانشگاه برنامه های خود را برای توسعه شهر در یک دوره چهار ساله و همچنین ساختار تشکیلاتی لازم برای اداره شهر و لزوم کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به توسعه علم و فنآوری و نقش آن در توسعه شهری و بهبود فضای کسب و کار در قالب اقتصاد شهری مطالبی را بیان کرد و در ادامه به سئوالات منتخبان شورای اسلامی شهر پاسخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه