English

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش هرمزگان:

مهرماه؛ هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تمام تلاش مان بر این است که در آغاز سال تحصیلی آینده هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند.

مهرماه؛ هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند

به گزاش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان قشم، "علیرضا فولادی" معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تمام تلاش مان بر این است که در آغاز سال تحصیلی آینده هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند که دراین راستا درایت و برنامه ریزی آموزش وپرورش قشم در سال گذشته قابل تقدیر است.

فولادی در جلسه کمیته برنامه ریزی آموزش وپرورش شهرستان قشم اظهار داشت: برخلاف تصور عامه، فصل تابستان بواسطه آماده سازی مدارس و کلاس های درس، ساماندهی نیروی انسانی، پیگیری و اجرای دستور العمل های پروژه مهر و غیره یکی از شلوغ ترین روزهای کاری عوامل ستادی آموزش وپرورش بشمار می آید.

وی کلاس درس را از اولویت های کمیته برنامه ریزی هر منطقه آموزش وپرورش برشمرد و گفت: این کمیته به دنبال آن است که در هیچ منطقه آموزش وپرورش استان در آغاز سال تحصیلی 97-96،یک کلاس درس بدون معلم وجود نداشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همه مسائل مربوط به کلاس درس در همه ابعاد آموزشی و پرورشی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا در سال تحصیلی پیش رو با کمترین مسائل احتمالی روبرو شویم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی  آموزش وپرورش استان اظهار داشت: آموزش وپرورش قشم با برنامه ریزی، پیگیری و درایت و مدیریت خوب توانست فضایی را در مدارس بوجود آورد که با کمترین مشکلات، سال تحصیلی گذشته را به پایان برساند که بسی جای تحسین و تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه