English

ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۶ مرداد برگزار خواهد شد؛

اولین بازی فصل ملوان با میزبانی برابر برق جدید شیراز در ورزشگاه تختی

هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز( دوشنبه ۱۶ مرداد ) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و برق جدید شیراز آغاز خواهد شد

اولین بازی فصل ملوان با میزبانی برابر برق جدید شیراز در ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری موج از  بندرانزلی ، هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز( دوشنبه ۱۶ مرداد ) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و برق جدید شیراز آغاز خواهد شد .

برق جدید شیراز تیمی نو پا می باشد و جایگزین تیم قدیمی برق شیراز شده است این باشگاه که در سال ۱۳۹۴ تأسیس شده در فصل ۹۶–۱۳۹۵ توانسته است به لیگ آزادگان ایران صعود کند . دو تیم هیچ سابقه ای رویارویی برابر همدیگر را ندارند .

قضاوت این دیدار بر عهده ناصر جنگی است و در این دیدار صابر خوبی – علیرضا شهری – رضوان سرشار را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد.

بعد از اتمام لیگ سال قبل ملوان نادر دست نشان را به عنوان سرمربی خود برگزید.

ملوان تمرینات پیش فصل خود را بسیار زود آغاز کرد و اردوی بدنسازی خود را در آلاشت مازندران و سواحل بندر انزلی برگزار کرد و در چندین دیدار تدارکاتی مقابل تیم های لیگ برتری و سطح پایینتر قرار گرفت و در تمامی این دیدار ها به پیروزی دست یافت در فصل نقل و انتقالات ملوان حضور فعالی داشت و چندین بازیکن در پست های مختلف به خدمت گرفت.

اما تیم برق جدید شیراز تیمی ناشناخته برای کادر فنی ملوان خواهد بود و باید دید ملوانان در اولین دیدار خود برابر این تیم چه تدبیری می اندیشند.

ملوان در این دیدار حسین شنانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

دیدار ملوان بندر انزلی و برق جدید شیراز راس ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد.

دمای هوای شهر بندر انزلی در هنگام برگزاری این دیدار ۳۳ درجه و میزان رطوبت ۴۹ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه