English

مدیران دولت دوازدهم باید به سیاست های دولت پایبند باشند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در دولت دوازدهم باید مدیرانی معتقد به سیاستهای دولت به کار گرفته شوند تا کارها زمین نماند.

مدیران دولت دوازدهم باید به سیاست های دولت پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری موج، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی که روز پنجشنبه در بخشداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به خوی استکباری سردمداران امریکا از همان ابتدا بدعهدی دشمن مشخص بود اما امروز امریکا در دنیا به عنوان کشوری زورگو معرفی شده سایر کشورهای دنیا دراجماع علیه ایران همراهی نمی کنند و این امر از دستاوردهای برجام است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و اشتغال تصریح کرد: با استقرار دولت جدید کارها با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد و دراستان قزوین هم با برنامه ریزی لازم زمینه رشد و توسعه روزافزون در بخش های مختلف فراهم خواهد شد.

شاهرخی ادامه داد: در دولت دوازدهم باید مدیرانی انتخاب شوند و در مسئولیت ها قرار گیرند که به سیاستهای دولت اعتقاد کامل داشته باشند.

معاون سیاسی استانداری قزوین بیان کرد: هم گرایی در مدار اعتدال، ایجاد فضای با نشاط سیاسی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از برنامه های پیش بینی شده برای پیشبرد اهداف دولت در استان است و در این راستا جلب مشارکت مردم در عرصه های مختلف، ارتقاء امنیت و حمایت از تشکیل سازمانهای مردم نهاد، کاهش آسیبهای اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه اقتصادی از دیگر برنامه ها در استان است.

وی اضافه کرد: دولت به دلیل محدودیت منابع مالی قادر نیست به تنهایی کشور را اداره کند لذا باید برای واگذاری امور و حضور حداکثری مردم بسترسازی شود.

شاهرخی بیان کرد: نتیجه انتخابات اخیر بیانگر اعتماد مردم به برنامه های دولت است که با وجود برخی مشکلات و تنگناها بر مبنای صداقت، شفافیت، اعتدال و عقلانیت سیاستگزاری شده است.

اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی هم در این جلسه گزارشی از مراحل برگزاری انتخابات در این بخش ارائه کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در سفر یک روزه به بخش الموت غربی ضمن شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با فعالان سیاسی، خانواده شهدا و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از روستاهای رجایی دشت و خانه فرهنگ میلک و مرکز خدمات سلامت و پاسگاه انتطامی رازمیان هم بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه