English

معاون ورزش‌های همگانی گلستان

۱۷ خانه ورزش روستایی در استان گلستان تجهیز می‌شود

معاون ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان استان گلستان از تجهیز ۱۷ خانه ورزش روستایی شهرستان و بخش در استان گلستان خبر داد.

۱۷ خانه ورزش روستایی در استان گلستان تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، کمال شجاعی اظهار داشت: با تصویب شورای معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان ،جهت توسعه ورزش همگانی و تشویق روستائیان به ورزش 17 خانه ورزش روستایی قهرمانان مرحله مقدماتی شهرستان و بخش در دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان گلستان تجهیز می‌شود.

وی افزود: از تجهیزات خانه ورزش روستایی می‌توان به 40 متر تاتامی، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، توپ و تور والیبال، توپ و تور فوتبال اشاره کرد.

معاون ورزش‌های همگانی اداره ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: در روستایی که استعدادهای ورزشی بسیاری وجود دارد خانه ورزش روستا افتتاح گردید راه‌اندازی این اماکن ورزشی به پرورش و سلامت این استعدادها کمک شایانی خواهد کرد با توجه به استقبال از آن برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که یکی از این کارها تجهیز خانه‌های ورزش روستایی است.

وی هدف از اجرای احداث و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی را دسترسی آسان و رایگان روستاییان به امکانات مطلوب دانست و گفت: این خانه‌ها ظرفیت مهمی را برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در تابستان ایجاد کرده است.

دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان از اواخر تابستان در پنج رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار میشود.

دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان در بخش آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال و طناب‌کشی و در بخش بانوان در رشته‌های آمادگی جسمانی و طناب‌کشی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه