English

رئیس سازمان بسیج کارمندان

شخصیت «مرجان ناز قلیچی» به کشور معرفی شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان گفت: شخصیت «مرجان ناز قلیچی» به کشور معرفی شود.

شخصیت «مرجان ناز قلیچی» به کشور معرفی شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد امیرخانی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهیده مرجان نازقلیچی که در شهرستان بندرترکمن برگزار شد، اظهار کرد: اسلام توانست مقام زن را احیا کند و نگاه تحجری به مقام زن را از بین برده و زن را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی توانست مقام زن را ازابزار بودن خارج کند و به برکت تدبیر امام خمینی (ره) و رهبری آیت الله خامنه ای امروز زنان که ۵۰ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند در تمام عرصه ها حضور دارند و سنگربانان عرصه های علمی و فرهنگی هستند.

امیرخانی با بیان اینکه خون۱۰۷ شهید والامقام از بندرترکمن در راه نظام جمهوری اسلامی ریخته شده است، تصریح کرد: امسال ششمین سالی است که به ابتکار بسیج مستضعفین یک شهید آقا و یک شهید خانم به عنوان شهدای شاخص سال انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: شهیده مرجان نازقلیچلی به عنوان شهید زن سال ۹۶ انتخاب شده ودر دورترین نقاط کشور هم که سفر می کنیم پوسترهای مربوط به معرفی این بانوی شهید در ادارات دیده می شود وشخصیت این بانو به مردم معرفی می شود.

خانه خدا باید به دست مسلمانان جهان اداره شود

وی با اشاره به فاجعه منا گفت: در حادثه منا مظلومیت شهدای ما به گوش جهانیان رسیده و این سند بی عرضگی حاکمان عربستانی است که نتوانستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس بسیج کارمندان کشوراظهار کرد: تولیت امور حج و خانه خدا باید به دست مسلمانان جهان اداره شود چرا که عربستانی ها به همه دنیا بی عرضگی خود را نشان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه