English

شبکه جهانی بانوان نیکوکار راه‌اندازی می‌شود

دبیر دومین همایش جایزه جهانی گوهرشاد گفت: شبکه جهانی بانوان نیکوکار دایر و راه‌اندازی می‌شود و در این شبکه به خواسته‌های به‌حق مقام معظم رهبری جامه عمل خواهیم پوشاند.

شبکه جهانی بانوان نیکوکار راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علی سروری‌مجد در دومین همایش جایزه جهانی گوهرشاد که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت فرهنگی و عظیم آستان قدس رضوی در حوزه‌های زنان و نیکوکاری تجلیل از بانوان فرهیخته و نیکوکار را داریم.

وی افزود: همه ساله ۸ بانوی برتر جایزه جهانی گوهرشاد تقدیر می‌شوند و شخصیت این بانو یک شخصیت فرهیخته و مدبر بوده است.

دبیر دومین همایش جایزه جهانی گوهرشاد با بیان اینکه ساخت مسجد گوهرشاد در حرم مطهر رضوی یکی از ابتکارات ویژه بوده است، خاطرنشان کرد: این مسجد بیش از ۶۰۰ سال سابقه  دارد و در رویدادهای مختلف یکی از مکان‌های برگزاری مراسم‌های خاص است.

سروری‌مجد تصریح کرد: خدمات عمرانی، پزشکی، علمی، نیکوکاری و غیره در شیوه‌نامه مصوب جایزه جهانی گوهرشاد را داشتیم و در کمیته داوران ۱۷ داور داخلی و خارجی ۱۲۰ روزمه ارسالی را بررسی کردند و به نام امام هشتم(ع) ۸ برگزیده (۴ داخلی و ۴ خارجی) تقدیر می‌شوند.

وی تاکید کرد: برگزاری شب شعر گوهرشاد، استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و غیره را داشتیم و در برنامه بعدی شبکه جهانی بانوان نیکوکار دایر و راه‌اندازی می‌شود و در این شبکه به خواسته‌های به‌حق مقام معظم رهبری جامه عمل خواهیم پوشاند و برای عملکرد هرچه بهتر در این عرصه نیازمند شناسایی دقیق نخبگان حوزه گوهرشاد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه