English

مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در لشکر ۳۰ پیاده گرگان برگزار شد

مراسم استقبال کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان و تیپ ۲۳۰ از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) امروز برگزار شد.

مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در لشکر ۳۰ پیاده گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم استقبال از پرچم سبز رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در صبحگاه تیپ 230 با حضور خدام امام رضا(ع) برگزار شد.

این مراسم پس از اجرای مراسم صبحگاه با مداحی یکی از خادمان امام رضا(ع) برگزار و سپس پرچم مقدس بین کارکنان پایور و وظیفه گردانده شد که با شوق و ذوق وصف ناپذیر و استقبال کارکنان مواجه شد.

در آغاز این مراسم نیز امیر سرتیپ دوم معدی معمار باشی ضمن خیرمقدم به خادمان امام رضا(ع) به کانون صبر و استقامت سربازان ولایت، امروز را بهترین روز برای آغاز کاری کارکنان توصیف کرد.

همچنین کاروان زیر سایه خورشید و خدام رضوی با استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم عاشق امام رئوف، حضرت علی بن موسیالرضا(ع) وارد شهر انبار الوم شهرستان آق قلا شد. این کاروان در مزار شهدای گمنام غواص شهر انبار الوم حاضر و در میان چشمان اشکبار جمع مشتاقان امام هشتم و اهل بیت (ع)، پرچم آستان قدس رضوی به نمایش درآمد.

جشن‌های زیرسایه خورشید در 28 قالب برنامه در همه 14 شهرستان استان گلستان و 77 منطقه استان اجرا می‌شود که از این تعداد 49 منطقه روستایی و 28 منطقه شهری است. در این 77 نقطه در مجموع 313 عنوان برنامه در طول مدت یک هفته حضور این کاروان در استان اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه