English

با حضور ربیعی؛

مرکز درمانی تخصصی جی جیان قشم افتتاح شد

با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، بیمارستان جیجیان قشم افتتاح شد.

مرکز درمانی تخصصی جی جیان قشم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی عصر پنجشنبه با سفر به جزیره قشم درمانگاه جی جیان جزیره قشم را مورد بهره برداری قرار داد. در راستای اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید و کاهش هزینه های تردد بیماران از غرب جزیره به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در مرکز شهر قشم، مرکز درمانی تخصصی جی جیان قشم هم آماده ارائه خدمات درمانی شد.

برای خرید و نصب تجهیزات پزشکی درطبقه همکف این درمانگاه و همچنین فضا سازی و توسعه فضای سبز این درمانگاه حدود 26 میلیارد ریال هزینه شده است و مردم 30 روستای غرب جزیره قشم از خدمات درمانی این درمانگاه بهره مند می شوند.

طبقه همکف این درمانگاه شامل درمانگاه های عمومی و تخصصی، آزمایشگاه، دیالیز، اورژانس شبانه روزی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی و سونوگرافی است .

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک با ایجاد بخش های بستری، اتاق عمل، زنان و زایمان در طبقه نخست این درمانگاه خدمات این مجموعه از درمانگاه به بیمارستان ارتقا می یابد.

درمانگاه خلیج فارس سال 1374 در روستای جی جیان قشم ساخته شد اما به علت خسارت های ناشی از زلزله های 6 ریشتری سال 1384 و 86 تعطیل شد.

روستای جی جیان در 45 کیلومتری شهر قشم واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه