English

ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر در دهه کرامت

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ویژه برنامه های این حرم مطهر در دهه کرامت را تشریح کرد.

ویژه برنامه های حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، صبری با اشاره به برنامه های حرم مطهر زینب بنت موسی بن جعفر (ع) در دهه کرامت، اظهار کرد: آستان مقدس حضرت زینب (ع) در جشن‌های دهه کرامت از تمام زائرین و مجاورین حرم مطهر میزبانی می کند و به سمتی حرکت می‌کند که همه از سفره معنویت اهل بیت (ع) استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: همزمان با آغاز میلاد حضرت معصومه (س) تا سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت رضا(ع) برنامه های مختلف فرهنگی در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام هشتم برگزار می شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب (ع) خاطر نشان کرد: جشن‌های دهه کرامت با جشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت (ع)  روز سه شنبه 3 مردادماه از ساعت ۱7:30 با سخنرانی و مدیحه سرایی همراه با مسابقه و اهدای جوائز آغاز می‌شود و در شب میلاد امام رضا (ع) با برگزاری جشن باشکوهی با حضور خادمین حرم مطهر امام هشتم در روز پنج شنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۶ بعد از ظهر در حرم مطهر به پایان می‌رسد.

صبری در ادامه عنوان کرد: حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) در شام میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) میزبان کاروان « سفیران کریمه » خواهد بود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب (ع) اصفهان با اشاره به قرائت دعای پرفیض کمیل و ندبه حرم مطهر در دهه کرامت، افزود: دعای پرفیض کمیل پنج شنبه 5 مرداد با نوای حاج اکبر صادقی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین دعای پرفیض ندبه صبح های جمعه از ساعت 6:30 در حرم مطهر زمزمه  خواهد بود.

صبری با بیان اینکه سحر فرصت مناسبی است تا با زمزمه دعا و مناجات، دل را هر چه بیشتر از ناخالصی ها زدوده و از دریای بی کران رحمتش سیراب شویم.، افزود: مناجات خوانی و قرائت دعای پر فیض کمیل با نوایی کربلایی سید رضا نریمانی، سحرهای جمعه از ساعت ۲:۳۰ بامداد در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه