English

مسوول تربیت‌بدنی بهزیستی گلستان

بیش از ۸۰ خانواده در مسابقات رالی ثبت‌نام کردند

مسوول تربیت‌بدنی بهزیستی گلستان از ثبت‌نام بیش از 80 خانواده در مسابقات رالی خبر داد و گفت: مسابقه رالی در هفته بهزیستی در استان گلستان برگزار می‌شود.

بیش از 80 خانواده در مسابقات رالی ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین اسکندری صبح امروز اظهار کرد: به مناسبت هفته بهزیستی مسابقه رالی در استان گلستان برگزار می‌شود که در این مسابقه 80 خانواده ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ متعدد ورزشی در هفته بهزیستی در گلستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سازمان بهزیستی گلستان در نیمه دوم سال 1395 129 میلیون تومان هزینه کرد و در طول سال 316 میلیون تومان هزینه کردیم.

* بیش از 80 خانواده در مسابقات رالی ثبت‌نام کردند/ 17 میلیارد تومان اعتبار استانی به بهزیستی اختصاص یافت

مسوول تربیت‌بدنی بهزیستی گلستان ابراز کرد: بیش از 80 خانواده در مسابقات رالی ثبت‌نام کردند که جوایز نفیسی به برندگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

اسکندری بیان کرد:  اداره کل بهزیستی در طول سال در حوزه توانبخشی خدمات بسیاری را داشتند بچه‌های کم‌توان ذهنی و نابینا به صورت مستمر از سازمان بهزیستی خدمات ورزشی می‌گیرند و بهزیستی سرفصل و بودجه‌ای برای این موضوع ندارد.

مربی سابق تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان استان گلستان درخصوص اعتبارات ملی و استانی گفت: 17 میلیارد تومان اعتبار استانی به سازمان بهزیستی اختصاص یافت و اعتبار ملی هنوز ابلاغ نشده است.

*40 میلیارد تومان اعتبار ملی در سال گذشته به سازمان بهزیستی گلستان اختصاص یافت/ هر سال تعداد 25 الی 30 کودک خیابانی به سازمان بهزیستی گلستان ارجاع داده می‌شود

مدیرکل بهزیستی گلستان با بیان اینکه در سال گذشته 40 میلیارد تومان اعتبار ملی داشتیم، اذعان کرد: خیرین نیز در این زمینه به سازمان بهزیستی گلستان کمک می‌کند و ما هر ساله تعداد زیادی از خیرین کمک‌های نقدی و غیرنقدی به جامعه هدف را تحت پوشش دارند.

غفاری در خصوص نگهداری از کودکان خیابانی، یادآور شد: در هر سال تعداد 25 الی 30 کودک خیابانی به سازمان بهزیستی گلستان ارجاع داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه