English

آخوند نوری‌زاد: هدف دشمنان ترویج افکار داعشی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

امام‌جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس گفت: دشمنان سعی می‎کنند با افکار تند داعشی، بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما طوایف ترکمن با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار برادران اهل تشیع در کمال وحدت و همدلی زندگی می‎کنند.

آخوند نوری‌زاد: هدف دشمنان ترویج افکار داعشی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالباسط آخوند نوریزاد در نشست صمیمی با معتمدین اهل‌سنت شهرستان اظهار داشت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف قومی و مذهبی بین شیعه و سنی هستند و با همت بزرگان مردم خوب شهرستان گنبدکاووس با اسوه و الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، با وحدت و بدون خلاء در کنار هم زندگی می‎کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: دشمنان سعی می‎کنند با افکار تند داعشی، بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما طوایف ترکمن استان گلستان با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار برادران اهل شیعه در کمال وحدت و همدلی زندگی می‎کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته خبرهای خوبی مبنی بر از بین رفتن داعش و سران آن شنیده می‎شود اما باید دقت کنیم که از بین رفتن تفکر داعش نیاز به زمان دارد و این موضوع باید اطلاع‎رسانی و آگاه‎بخشی شود تا موفق و پیروز شویم.

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ما همین جا اعلام می‎کنیم که با همه وجود از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کرده و با تفکر شوم داعش مبارزه می‌‎کنیم.

آخوند نوریزاد گفت: مردم ترکمن استان گلستان مردم ولایی و انقلابی هستند و ارادت ویژه‎ای به انقلاب اسلامی دارند و در همه صحنه‎های انقلاب حضور فعال داشتند و ما انتظار داریم مسئول‎ن در حد توان به این منطقه توجه ویژه داشته و مطالبات مردم را گوش دهند و در کنار مردم باشند.

وی اظهار کرد: یکی از آرزوهای اهل سنت و ترکمن این بوده که یک حکومت اسلامی در راس ملت باشد و خوشبختانه با درایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این آرزو برآورد شده و امید داریم بهتر از گذشته در جهت پیشبرد اهداف اسلام گام‌های موثری بردارد.

امام‌ جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: دشمنان اسلام درصددند تا اسلام را به نابودی بکشانند و چراغ اسلام را به خاموشی بسپارند اما اراده خداوند اتمام و اکمال دین تا روز قیامت است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: مردم گنبدکاووس در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی روستا و شهر مشارکت 74 درصدی داشتند و با توجه به این رقم از شاخص استانی نیز بالاتر هستیم.

عبدالقدیر کریمی افزود: رای دوباره به دولت آقای روحانی، اعتماد و اعتقاد مردم نسبت به دولت است و در این دوره تراکم نسبت به دوره‎های گذشته مشارکت بیشتری داشتند.

وی تصریح کرد: شهرستان گنبدکاووس، با 350 هزار نفر جمعیت، 145 کیلومتر مرز مشترک با کشور دوست و همسایه ترکمنستان و 196 روستا به لحاظ پراکندگی و وسعت، دومین و تاثیرگذارترین شهر استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه