English

معاون استاندار گلستان

مناطق آلوده به موادمخدر در همه شهرستان‌های استان گلستان شناسایی شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: فرمانداران همه شهرستان‌های استان گلستان باید مناطق آلوده به موادمخدر را شناسایی کنند.

مناطق آلوده به موادمخدر در همه شهرستان‌های استان گلستان شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری موج ، علی اصغر طهماسبی شامگاه پنجشنبه در سومین کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: شناسایی مناطق آلود در شهرستان‌ها از 2 سال پیش در برنامه قرار گرفته و امسال همه شهرستان‌ها باید نقاط آلود را شناسایی کنند و راهکارها را برای حل مشکل آنها بکار بگیرند.

وی تصریح کرد: برنامه شناسایی و مقابله با مناطق آلوده در دستور کار 14 شهرستان استان از سال 94 قرار گرفت و در سال نخست هر شهرستانی محله بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان افزود: پارسال در هر شهرستان مقرر شد 2 محله شناسایی و رفع مشکل شود که این طرح خوشبختانه انجام شد و موفق هم بود.

طهماسبی تاکید کرد: امسال هم این برنامه در همه شهرستان‌ها اجرا خواهد شد اما با این تفاوت که فرمانداران باید همه نقاط آلوده شهرستان شناسایی شود و نسبت به رفع مشکلات این نقاط تلاش شود تا معظل این مناطق حل شود و دچار مناطق سالم و کم حاشیه باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان همچنین افزود: در اجرای این طرح از هیچ اعتبار کشوری و دولتی استفاده نشد و این طرح به کمک 18 دستگاه فرهنگی و اجتماعی استان اجرایی شد و برای اجرای آن همه ادارت کل همکاری داشتند.

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات، بهزیستی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد استان از جمله دستگاه‌هایی بودند که در اجرای این طرح مهم کمک فراوانی انجام دادند و از آنها و دستگاه‌های فرهنگی دیگر تقاضا داریم فعالیت خود را امسال هم بیشتر کنند تا این طرح به صورت کامل در استان اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه