English

شهردار اصفهان:

فرهنگ سازی در حوزه ترافیک از رویکردهای اصلی مدیریت شهری است

شهردار اصفهان گفت: در کنار افتتاح پروژه های بزرگ و شاخص در سطح شهر که با حضور شهروندان و همدلی مدیران هر هفته افتتاح و یا کلنگ زنی می شود اقدامات نرم افزاری را نیز در دستور کار خود قرار دادیم.

فرهنگ سازی در حوزه ترافیک از رویکردهای اصلی مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد در مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد: از ۲ سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه حمل و نقل آغاز شد و قرار بود فعالیت های این حوزه تنها به اقدامات سخت افزاری ختم نشود و فناوری های سخت را در کنار فناوری های نرم به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: در کنار افتتاح پروژه های بزرگ و شاخص و پروژه های محله محور در سطح شهر که با حضور شهروندان و همدلی مدیران هر هفته افتتاح و یا کلنگ زنی می شود اقدامات نرم افزاری را نیز در دستور کار خود قرار دادیم.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در حوزه ترافیک بسیار اهمیت دارد، افزود: اصفهان پروژه های متعددی همچون احداث زیرگذر، روگذر، تقاطع، تعریض خیابان داشته و دارد اما متاسفانه تاکنون مشکلات ترافیک و مسائل زیست محیطی آن حل نشده است بنابراین در کنار این اقدامات ارزشمند و زیربنایی فرهنگ سازی در حوزه ترافیک نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی اهمیت بسیار زیادی در دوره چهارم مدیریت شهری داشت، اضافه کرد: خوشبختانه در دوره پنجم نیز اعضای شورا فرهنگ دوست هستد و به طور حتم اقدامات شاخصی در این حوزه خواهند داشت.

جمالی نژاد به طرح سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و گفت: طرح سه شنبه های بدون خودرو مورد استقبال همشهریان قرار گرفت بنابراین امیدوارم این پویش تعطیل نشده و با استقبال شهروندان ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه