English

شهردار اصفهان:

همه کودکان اصفهانی سینما را تجربه کنند/اهدای بلیط رایگان شهردار به بچه‌های اصفهان

شهردار اصفهان گفت: از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک از سوی سازمان یونسکو نام گرفته است، بلیط‌های این جشنواره برای دانش آموزان به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود.

همه کودکان اصفهانی سینما را تجربه کنند/اهدای بلیط رایگان شهردار به بچه‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره از جشنواره کودک در اصفهان و بازگشت مجدد این جشنواره به اصفهان  اظهار داشت: این دوره از جشنواره با شکوه و ابهت ویژه تری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تفاوت این دوره از جشنواره با دوره های گذشته استفاده حداکثری از هنرمندان اصفهان و درگیری همه شهروندان با این جشنواره خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایندگان بسیاری از کشورهای خارجی به اصفهان خواهند آمد، ابراز داشت: ۸۸ میهمان از ۴۴ کشور در این رویداد فرهنگی هنری شرکت می کنند، ۳۰ داور از کشورهای مختلف هستند که ۶ نفر از آنها اصفهانی هستند، در سطح ملی نیز ۶۶ داور در سطح ملی حضور دارند که همگی اصفهانی اند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فیلم‌های سینمایی بلند، نیمه بلند و پویانمایی در چند سینمای شهر اصفهان به نمایش در خواهند امد و با یکدیگر رقابت خواهند کرد ادامه داد: کارگاه های تخصصی، نشست های تخصصی و نمایشگاه عکس و پوستر نیز در طول زمان برگزاری جشنواره پیش بینی شده است که در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان یک شهر امن محسوب می شود، اضافه کرد: در این دوره از جشنواره فیلمسازان و میهمانان خارجی از جمله از کشورهای آلمان، لهستان، روسیه، لیبی، چک، کانادا، فرانسه، سوییس، بلژیک، امارات و انگلستان در شهرمان حضور خواهند یافت.

جمالی‌‌نژاد حضور مهمانان خارجی را ظرفیت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های شهر تاریخی اصفهان به هنرمندان و فرهیختگان عرصه سینمای بین‌الملل دانست و تصریح کرد: این افراد می‌توانند مبلغان خوبی برای جذب گردشگران خارجی برای شهر اصفهان باشند.

وی جشنواره سی‌ام فیلم کودک و نوجوان را  کیفی‌ترین جشنواره در بین ادوار گذشته اعلام کرد و افزود: از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک از سوی سازمان یونسکو نام گرفته است، بلیط‌های این جشنواره برای دانش آموزان به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه همه کودکان و نوجوانان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به ربات تلگرامی @icff_bot یک بلیط رایگان و 18 بلیط با 75 درصد تخفیف را دریافت کنند، اضافه کرد: هر کاربر می‌تواند این ربات را به افراد مختلف معرفی و از تخفیف‌های ویژه‌تری برخوردار شود.

وی در ادامه گفت: برنامه‌هایی نیز در باغ نور برای کودک و نوجوان و نکوداشت‌هایی برای چهره‌های مطرح سینمایی در کنار این جشنواره برپا خواهد شد و اختتامیه آن در سالن کوثر اصفهان خواهد بود.

شهردار اصفهان در خصوص حمایت از تولید در این دوره از جشنواره کودک نیز ابراز داشت: اولین بار در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، ۴۰ فیلم کوتاه با موضوع کودک و نوجوان کلید می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه