English

مدیر آبفا مبارکه خبر داد:

کیفیت آب شرب مبارکه مطابق با استاندارد است

مدیر آبفا مبارکه گفت: کیفیت آب شرب شهرستان مبارکه در حد استاندارد است به گونه ای که سختی آب در مبارکه مطابق با استاندارد می باشد که بر اساس استاندارد اعلام شده TBS آب باید بین 200 تا 600 باشد که در مبارکه حدود 230 می باشد.

کیفیت آب شرب مبارکه مطابق با استاندارد است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بستاکی پیرامون چگونگی تأمین و کیفیت آب شرب شهرستان مبارکه گفت: آب شرب شهرستان مبارکه با دبی متوسط 450 لیتر در ثانیه عمدتاً از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تأمین می شود و در صورت کمبود از منابع داخلی نیز جهت تأمین آب شرب استفاده می شود.

وی افرود: خوشبختانه سختی آب در شهرستان مبارکه در حد متعارف است و رسوباتی که به دیواره سماور و کتری در هنگام جوشیدن آب می چسبد کاملاً طبیعی است.

مدیر آبفا مبارکه به روشهایی که منجر به مدیریت مصرف آب در شهرستان مبارکه شد اشاره کرد و عنوان کرد: اصلاح خطوط فرسوده نصب شیرهای فشارشکن در اقطار بالا، تعویض کنتورهای فرسوده، نصب کنتورهای هوشمند در شبکه، استاندارد سازی انشعابات، ارسال اخطار به مشترکین پرمصرف، برگزاری جشنواره ای است آب نیست، نصب بنرهای صرفه جویی و تشکیل گروه مروجین و... از جمله اقدامات در خصوص ترویج مصرف صحیح آب در مبارکه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه