English

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

مصرف برق در استان سمنان ۴ درصد رشد داشت

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: بیشترین میزان برق مصرفی استان در روز دهم خردادماه 96 درحالی رخ داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش چهار درصد رشد را نشان می دهد.

مصرف برق در استان سمنان 4 درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی اکبر صباغ با بیان اینکه مصرف بهینه برق، مهمترین عامل عبور از فصل گرم تابستان، بدون اعمال خاموشی است، بیان کرد: بیشترین مصرف برق امسال، قبل از شروع تابستان درساعت ۱۲، دهم خرداد، به میزان ۶.۴۸۹مگاوات ثبت شد که نسبت به تابستان سال گذشته، رشد بیش از چهار درصدی را تاکنون شاهد هستیم.

وی افزود: مدیریت مصرف بهینه برق از سوی مشترکان مهمترین عامل گذر از فصل گرم تابستان، بدون اعمال خاموشی است لیکن تجربه همکاری خوب مردم به ویژه صنایع استان سمنان در تابستان سال گذشته ثابت کرده که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی در مصرف برق می توانیم از شرایط خاص تابستان امسال نیز به خوبی عبور کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: با توجه به اینکه تمامی تمهیدات فنی و مهندسی با کمترین مشکل برای مردم، اندیشیده شده و انرژی الکتریکی مورد نیاز مردم تامین می شود اما نباید صرفه جویی را از یاد برد.

صباغ بیان کرد: مشارکت تمامی مردم در سطح کشور در راستای مصرف بهینه برق، و عدم استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف بین ساعت 12 الی ۱۶، می تواند تابستانی خاطره انگیز، بدون داشتن خاموشی را برایمان به ارمغان داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه