English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

۴محل فروش مواد مخدر در اصفهان پلمب شد

با اجرای مرحله دیگری از طرح محله محور که توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان انجام شد تعداد چهار محل فروش مواد مخدر شناسائی و با حکم مقام قضایی پلمب شد.

4محل فروش مواد مخدر در اصفهان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء امنیت در محله های اصفهان طرح بزرگ محله محور با بکارگیری کلیه توان و امکانات کلانتری ها به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ حسن یاردوستی هدف از اجرای این طرح را پاک ساری محله های اصفهان و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان ومتهمان تحت تعقیب عنوان کرد و اظهار داشت: در جریان اجرای طرح مذکور تعداد چهار منزل مسکونی که به محلی برای فروش مواد مخدر تبدیل شده بودند شناسائی و با حکم مقام قضایی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

این مقام مسوول دستگیری ده ها نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان، متهمان تحت تعقیب و معتادان متجاهر را از دیگر دستاورد های این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: در این 13دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی همچنین از کشف بیش از 3کیلو گرم انواع مواد مخدر و 42 قبضه سلاح سرد خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ یاردوستی با تقدیر از همکاری و همراهی خوب مردم در طرح ها و برنامه های انتظامی گفت: اجرای این گونه طرح ها حاصل همکاری مشترک مردم و پلیس است و ان شاء الله با این تعامل و مشارکت خوبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد در آینده شاهد پاک شدن همه محلات از لوث وجود مجرمان و افراد هنجارشکن خواهیم بود.

گفتنی است در هنگام اجرای پلمپ محل های فروش مواد مخدر جمعیت زیادی از ساکنان با تجمع در محل با سردادن شعار "نیروی انتظامی، تشکر تشکر"از این اقدام پلیس اصفهان که باعث برگشتن آرامش به محله آنان شده قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه