English

رئیس ستاد اسکان آموزش وپرورش گلستان

بیش از ۸ هزار نفر در مدارس استان گلستان اسکان یافتند

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۸ هزار نفر در مدارس و مراکز اقامتی آموزش وپرورش استان گلستان اسکان یافتند.

بیش از ۸ هزار نفر در مدارس استان گلستان اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری موج، قربان عرب‌احمدی درباره میزان اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان اظهار داشت: از ابتدای طرح اسکان فرهنگیان در استان گلستان بیش از 8 هزار و 516 نفر که حدود 2 هزار و 366 خانوار بودند از مراکز اقامتی استان استفاده کردند.

وی تاکید کرد: 118 واحد آموزشی که از این تعداد، 2 باشگاه فرهنگیان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و یک خانه معلم ساحلی در بندرگز برای پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی و کارکنان دولت برای تابستان96 مهیا شده است.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: از941 کلاس در نظر گرفته شده تعداد 206 کلاس به صورت ویژه تعداد 584 کلاس به صورت نوع الف و 151  کلاس به صورت نوع ب تجهیز شده‌اند.

عرب‌احمدی همچنین از خارج کردن کلاس‌های نوع ج امسال در این طرح خبر داد و افزود: برای خدمات بهتر به مسافران امسال کلاس‌های نوع ج از رده خارج شدند تا خدمات بهتر به فرهنگیان داده شود.

وی تاکید کرد: در کلاس‌های نوع ویژه خدماتی مانند وسایل سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و تخت در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد اما در نوع ب همه امکان بهداشتی فراهم است تنها تخت نیست و از فرش استفاده شده است.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: آموزش و پرورش همه‌ ساله در ایام نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه