English

همایش مدیران روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور در مشهد

همایش سراسری مدیران و رابطان خبری دوایر روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور روز چهارشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.

همایش مدیران روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی با نیروی انسانی سالم، متخصص و مورد اعتماد با تلاش صادقانه و فنی خود ویترینی از بهترین خدمات، دانش و علم و فرهنگ را ارائه داده و باعث تقویت اعتماد مردم به نظام شده است.
ابوالقاسم رئیسی افزود: حوزه های مختلف جهاد دانشگاهی باید برای رسیدن به اهداف خود بر بال روابط عمومی عملگرا سوار شده و با کمک آن به اهداف دست یابند.
وی اهداف این همایش را بررسی وضعیت موجود در بدنه روابط عمومیها و دستیابی به راهکارهای لازم برای تحول و بهسازی توان علمی و تخصصی اعضا در قالب برگزاری کارگاههای آموزشی و بررسی راهکارهای هم افزایی و توان بین واحدی عنوان کرد.
او ادامه داد: همچنین برخی زیرساختها اصلاح و فعالیت در شبکه مجازی آغاز شده است. تلاش می شود عملکرد مجموعه از سطح و ارتقا مطلوب برخوردار شود.
رئیس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: نخستین ویژگی یک عضو روابط عمومی مجهز بودن به دانش فنی و علمی کافی است و در این راستا باید آموزش به عنوان یک جز اصلی باشد.
علی اکبر شمسیان افزود: مهارت شنیدن، گفت و گو، ارائه و بیان در برقراری ارتباط از دیگر ضرورتهایی است که برای موفقیت در همه بخشها بویژه روابط عمومی اهمیت بالایی دارد و انعطاف پذیری، خلاقیت ، صبوری هم می تواند این امر را تقویت کند.
وی گفت: تجهیز و سرمایه گذاری برای ارتقاء کیفی، فرهنگی و امکانات روابط عمومی بطور قطع به ارتقاء جهاد دانشگاهی کمک می کند.
همایش سراسری مدیران و رابطان خبری دوایر روابط عمومی جهاد دانشگاهی کشور در قالب کارگاههای آموزشی به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه