English

ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی بافق با سرمایه گذاری شرکت کره ای

یزد- ایرنا- فرماندار بافق گفت: یک شرکت کره ای برای سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان اعلام امادگی کرده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی بافق با سرمایه گذاری شرکت کره ای

به گزارش خبرگزاری موج محمد زاده رحمانی در حاشیه نشست مشاوره و سرمایه گذاری خارجی که با حضور این شرکت کره ای برگزار شد اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی آماده شده و این نیروگاه 500 الی 600 مگاوات ظرفیت دارد که برآورد هزینه اولیه آن 500 میلیون دلار است.
فرماندار بافق با بیان اینکه احداث صنایع جوار معدنی بافق درحال انجام است گفت: مصرف انرژی در این شهرستان هر روز رو به افزایش است و برای تامین انرژی و سوخت مورد نیاز باید تلاش کنیم.
وی به برنامه ها و سیاست های دولت مبنی بر تولید نیروی برق توسط بخش خصوصی اشاره و عنوان کرد:با توجه به سیاست های دولت برای تامین برق از بخش خصوصی و جذب سرمایه خارجی در این بخش، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی حرارتی وابسته به وزارت نیرو در حال پیگیری سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذار دایلیم کره جنوبی در بافق است .
زاده رحمانی به اقدامات صورت گرفته درخصوص احداث این نیروگاه اشاره و بیان کرد: زمین مربوطه به پیمانکار تحویل داده شده و آب و برق مورد نیاز برای ساخت کارخانه نیروگاه تامین شده است.
فرماندار بافق با اشاره به اینکه احداث این نیروگاه باعث ایجاد ثبات در تولید انرژی در این شهرستان می شود گفت:این اقدام برای سرمایه گذارانی که برای ساخت واحدهای جوارمعدنی و صنایع درون صنعتی می خواهند اقدام کنند اطمینان می دهد که از نظر تامین انرژی برق مشکلی وجود نخواهد داشت.
زمین این نیروگاه حوالی شرکت ذوب روی در نظر گرفته شده و شرکت کره ای به زودی کار ساخت این نیروگاه را آغاز می کند.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه