English

اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، خودکشی و ایدز در صدر آسیب‌های کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، خودکشی و ایدز در صدر آسیب‌های کرمانشاه قرار دارد و برای حل ریشه‌ای این معضلات اعتبارات ملی تخصیص داده‌شده است.

اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، خودکشی و ایدز در صدر آسیب‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امید قادری در جلسه بررسی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور اعضای کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه پیرو کارگروه اجتماعی استان باهدف ارائه راهکارهای لازم برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزارشده است.

 

تجمیع اعتبارات دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

وی بر خرد جمعی و تجمیع اعتبارات دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید و ابراز کرد: درزمینهٔ آسیب اجتماعی طرح تقسیم‌کار ملی زیر نظر مقام معظم رهبری با برگزاری جلسات متعدد برگزارشده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، اواخر سال گذشته از سوی دستگاه‌ها ملی و با هماهنگی وزارت کشور اعتباراتی برای مقابله با آسیب به استان‌ها اختصاص پیدا کرد.

این مقام مسئول با اشاره به توجه بیشتر در استان به پنج آسیب اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، خودکشی و ایدز، گفت: باید راهکارهای لازم با توجه به امکانات برای کاهش این آسیب را بررسی کرد.

 

راهکارهای لازم  برای کاهش آسیب های اجتماعی

دکتر قادری یادآور شد: بررسی این پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار در استان بر اساس فراوانی، عمق و اهمیت آسیب و اقدام عملی در کارگروه اجتماعی خواهد بود.

وی به معضل حاشیه‌نشینی در کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: در کشور 11 میلیون نفر و در کرمانشاه 300 هزار نفر حاشیه‌نشین زندگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی