English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت مغازه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کاهش 20درصدی وقوع سرقت از مغازه های این شهر طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 20 درصدی وقوع سرقت مغازه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های هدفمند پیشگیری از وقوع انواع سرقت خوشبختانه وقوع سرقت های مغازه در شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره موفقیت آمیز بودن طرح های پیشگیری پلیس افزود:حضور پررنگ ماموران انتظامی و گشت های پلیس در نقاط جرم خیز و پوشش امنیتی در محدوده بانک ها ، اطراف مغازه های طلا فروشی و مواردی از این قبیل راه را بر وقوع سایر جرایم بسته و مجرمان جرات تعدی و برهم زدن نظم عمومی را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد :پلیس اصفهان هم به مجرمان و افراد فرصت طلب که در ذهن افکار پلیدی را پرورش می دهند هشدار می دهد که هر چه زودتر خود را اصلاح کنند و مثل سایر شهروندان به زندگی روزمره خود بازگردند و مطمئن باشند که اگر خلافی در شهر مرتکب شوند از چشمان پلیس دور نخواهد بود و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.

سرهنگ یاردوستی در پایان خاطر نشان کرد :حضور فعال پلیس در تمام صحنه های اجتماعی ، زمینه بروز بسیاری از جرایم را از بین برده و آرامش و آسایش را برای همشهریان اصفهانی به ارمغان آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی