English

عملکرد بانک‌ها در زمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید با دقت رصد می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد بانک‌ها در زمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید با دقت بررسی می‌شود و هرگونه کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول نیست.

عملکرد بانک‌ها در زمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید با دقت رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رازانی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته برخی از بانک‌ها عملکرد قابل‌قبولی درزمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی نداشتند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مدیریت ارشد استان به‌زودی گزارشی از عملکرد نامناسب یکی از بانک‌ها را به شعبه مرکزی ارائه خواهد داد و مراتب اعتراض خویش را اعلام خواهد کرد.

این مقام عالی استان با تأکید بر این نکته که در سال جاری چنین کوتاهی‌هایی به‌هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست در ادامه اظهار داشت: در سال جاری از همان ماه‌های ابتدایی موضوع عملکرد بانک‌ها موردبررسی دقیق قرار می‌گیرد و به‌تناوب در طول سال گزارش‌هایی از عملکرد این بانک‌ها به مدیران عامل آن‌ها در شعب مرکزی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه تأکید کرد: بانک‌های استان باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان از خود تلاش بیشتری نشان دهند و رتبه‌های پایین کشوری برخی بانک‌ها درزمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید قابل‌قبول نیست و این وضعیت باید تغییر کند.

دکتر رازانی برپایی منظم جلسات کارگروه تسهیل را یکی از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: برنامه برگزاری کارگروه به‌گونه‌ای تنظیم‌شده است که این جلسات با حضور مدیر ارشد استان تشکیل شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در این نشست‌ها باید مشکلات واحدهای تولیدی استان موردبررسی دقیق قرارگرفته و راهکارهای لازم برای تسهیل و یا رفع موانع موجود اندیشیده شود تا از این طریق بتوان به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرد.

در این نشست مشکلات واحدهای مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی ماهیدشت (نازگل)، تعاونی مهر 16 دالاهو (تولید ماهیان گرمابی) و شرکت محکم بتن ماد (تولید بتن آماده) موردبررسی کارشناسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با حضور نمایندگان اداره مالیات و بانک‌ها اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه