English

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

سهم ۵۳ درصدی کنجکاوی و لذت در گرایش افراد به اعتیاد

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 53 درصد علل گرایشات به اعتیاد به کنجکاوی، لذت و علل جسمی مربوط می‌شوند.

سهم 53 درصدی کنجکاوی و لذت در گرایش افراد به اعتیاد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، جلسه نشست و هم‌اندیشی مسائل اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن، اظهار کرد: رویکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در مواجه با آسیب‌های اجتماعی اول فعالیت‌های مردمی است.

مهدویان فر افزود: در مجموعه شهرداری با بازدیدها، نشست‌ها و برگزاری مراسمات مختلف در نظر دارد تا از شخصیت‌ها و سازمان‌های مرم نهاد در رابطه با آسیب‌های اجتماعی فعالیت داشته باشد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در رابطه با تقسیم‌ کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: این کارهای ملی به پنج مورد حاشیه‌نشینی، نقاط بحرانی شهری از جمله فضای سبز، مفاسد اخلاقی، طلاق و اعتیاد تقسیم می‌شوند.

 وی تأکید کرد: در این تقسیم‌کار ملی نقش شهرداری در پیشگیری از اعتیاد است و درمان و مبارزه با اعتیاد به دیگر ارگان‌ها مربوط است که مخاطب اصلی شهرداری هم عموم مردم است.

مهدویان فر ادامه داد: سیاست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان زمینه‌سازی مشارکت‌های مردمی در خصوص پیشگیری اعتیاد است.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در نظر ندارد که ساختار جدیدی برای پیشگیری از اعتیاد بسازد بلکه در نظر دارد از تشکل‌های مردمی و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی در این زمینه فعالیت داشته باشد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: 53 درصد علل گرایشات به اعتیاد به کنجکاوی، لذت و علل جسمی مربوط می‌شوند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه