English

مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

فعالیت ۲۴ دفتر نسیم مهر در بیمارستانهای استان اصفهان

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 24 دفتر نسیم مهر دربیمارستان های دولتی استان اصفهان به منظور ارائه مشاوره و تسکین آلام بیمار و همراهان او فعال است.

فعالیت 24 دفتر نسیم مهر در بیمارستانهای استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین جوادی در نشست خبری گفت : دفتر نسیم مهر از سال 87 در بیمارستان های دولتی اصفهان و شهرستان های این استان آغاز به کار کرده است.

وی افزود:صحبت و مشاوره با بیماران و همراهان و آشنا سازی آنها با موضوع قضا و قدر، عدالت خدا، مصیبت ها و گرفتاری های دنیوی  از مهمترین وظایف روحانیان دفاتر نسیم مهر محسوب می شود.

وی گفت: همه بیمارستان‌های دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان دارای دفاتر نسیم مهر هستند.

حجت‌الاسلام جوادی اظهار داشت :آشنایی با اصطلاحات پزشکی و اطلاعات اولیه پزشکی و گذراندن دوره های بدو خدمت و ضمن خدمت برای روحانیان شاغل در این طرح الزامی است.

وی بابیان اینکه 49 نفر روحانی آقا و خانم در 24 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی برای این مسئله تابه‌حال بکار گیری شده‌اند، ادامه داد: این روحانیان به دنبال جلوگیری از ایجاد بحران روحی و روانی در میان بیماران و همراهان آن‌ها هستند.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رسالت اصلی ما ایجاد آرامش برای بیمار و بیمارستان است گفت: بیش از 50 درصد بیماران بعد از بهبود بیماری و ترخیص از بیمارستان هم ارتباط خود را با نماینده نسیم مهر در بیمارستان ادامه می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه