English

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه شهید چمران اهواز فرسوده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی برای حل مشکل خوابگاه دخترانه دانشگاه شهید چمران اهواز و بازسازی این خوابگاه تا پایان تابستان انجام می شود.

زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه شهید چمران اهواز فرسوده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  که از سوی  این کمیسیون مسئول پیگیری مشکلات خوابگاه دختران دانشجویان شهید چمران اهواز شده است در این باره به خبرنگاران گفت: زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه شهید چمران فرسوده شده، اما اقدامات سطحی و اضطراری برای کاهش مشکل انجام شده است تا دانشجویان بتوانند امتحانات خود را به پایان برسانند.

وی تصریح کرد: بودجه کافی باید به این دانشگاه اختصاص یابد تا در تعطیلات تابستان زیرساخت های خوابگاه دانشجویان نوسازی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار کرد: گزارشی از وضعیت خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارایه خواهد شد.

گفتنی است، تعدادی از دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از چهارشنبه شب در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود به دلیل از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق ها در این مجتمع خوابگاهی تجمع کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه