English

مدیرعامل ستاد دیه استان گلستان

وجود ۳۵۶ زندانی جرائم غیرعمد در ‌گلستان/ جشن گلریزان در سراسر استان برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه استان گلستان گفت: ۳۵۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان وجود دارد که بیش از ۵ میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.

وجود ۳۵۶ زندانی جرائم غیرعمد در ‌گلستان/ جشن گلریزان در سراسر استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سعید طالبی در مراسم جشن گلریزان در نمازخانه دادگستری شهرستان آزادشهر اظهار داشت:  تعداد 356 زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که بالغ بر 5 میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه استان گلستان افزود: تعداد 356 زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد که 10 نفر آنان در زمینه حوادث کارگاهی و شبه عمد زندانی هستند که از این تعداد 6 نفر در زندان گرگان و 4 نفر در زندان گنبد هستند.

وی تصریح کرد: همچنین 207 نفر به علت بدهی مالی زندانی هستند که از این تعداد 125 نفر در زندان گرگان, 81 نفر در زندان گنبد و یک نفر در کانون به سر می‎برند.

طالبی یاداور شد: در زمینه نفقه و مهریه 118 نفر زندانی هستند که از این تعداد 80 نفر در زندان گرگان، 37 نفر در زندان گنبد و یک نفر در کانون زندانی هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان گلستان با اشاره به حوادث رانندگی گفت: تعداد 21 نفر ناشی از حوادث رانندگی زندانی هستند که از این تعداد 13 نفر در گرگان، 6 نفر در گنبدکاووس و 2 نفر در کانون به سر می‎برند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان تصریح کرد: در سال جاری جشن گلریزان در سراسر استان برگزار می‌شود و ما این جشن را در 17 خرداد در آق قلا، 21 خرداد در گرگان، امشب در آزادشهر و فرداشب در کلاله برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام رمضان بازاری جامخانه نیز اظهار داشت: در شهرستان آزادشهر 8 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر 863 میلیون و 600 هزار ریال در سال 95 وجود داشت.

رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر افزود: از این مبلغ 210 میلیون و 970 هزار ریال بابت گذشت شکات کسر و مبلغ 652 میلیون و 630 هزار ریال کمک بلاعوض به این زندانیان شده است.

وی تصریح کرد: در سال 96 تعداد 4 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر 5 میلیارد ریال وجود داشت که از این میزان، 4 میلیارد و 832 میلیون و 608 هزار ریال اخذ گذشت از شکات شده است.

رئیس دادگستری شهرستان آزادشهر یادآور شد: همچنین 265 میلیون ریال کمک بلاعوض برای آزادی این زندانیان صورت گرفته است.

‌بازاری جامخانه تاکید کرد: در حال حاضر یک نفر به علت نفقه، یک نفر ضرب و جرح غیرعمد، 3 نفر مهریه و 15 نفر بدهی مالی و در مجموع 20 نفر به عنوان زندانی جرائم غیرعمد از شهرستان آزادشهر در زندان به سر می‌برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه