English

دستگیری باند سارقان احشام در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از انهدام یک باند سه نفره سارقان احشام و کشف 20 راس دام سرقتی به ارزش 150 میلیون ریال خبر داد.

دستگیری باند سارقان احشام در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت احشام از دامداری های شهرستان گلپایگان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با پیگیری های مکرر متوجه شدند این سارقان سرقت های دیگری نیز انجام داده اند که در همه سرقت ها با صورت های پوشیده ، به دامداری ها ورود و احشام را سرقت می کردند.

این مقام مسوول ادامه داد: سرانجام یک باند سه نفره از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی همه اعضا باند دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه سارقان در بازجویی های پلیس به سرقت 20 راس دام با همدستی دو مالخر اعتراف کردند اظهار داشت: مالخران این پرونده نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان از دامدارن خواست : محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کرده و از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید، نسبت به تجهیز نگهبانان به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه اقدام گردد، به نگهبانان و کارگران آموزش داده شود که هر گونه موارد مشکوک را سریعا به پلیس اطلاع دهند، هر چند وقت به صورت غیر مترقبه در طول شبانه روز از نگهبانان بازدید و سرکشی کنید، آمار احشام هر روز و هر شب کنترل شود ، از دادن هر گونه اطلاعاتی اعم از تعداد نگهبان ها و احشام به افراد غیر خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه