English

کودک نجات یافته درحادثه تروریستی مجلس با امام جمعه گرگان دیدارکرد

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با خانواده گرگانی نجات‌یافته در عملیات تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

کودک نجات یافته درحادثه تروریستی مجلس با امام جمعه گرگان دیدارکرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی ظهر چهارشنبه با خانواده عماد اسماعیل نژاد، کودکی که به همراه مادرش در حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی در محل حادثه حضور داشت و تصویر نجات وی جهانی شد، دیدار و گفتگو کرد.

مادر عماد اسماعیل نژاد در توضیح حادثه رخ‌داده گفت: حوالی ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح بعد از شنیدن صدای تیراندازی من به طبقه دوم مکان تیراندازی و دفتر شخصی به نام آقای بهرامی رفتم. بعد از قفل در ما از پنجره خود را به طبقه نخست رساندیم و چندساعتی زیرشیروانی پناه گرفتیم.

وی ادامه داد: حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه ظهر آقای بهرامی که برای آوردن کمک از ما جداشده بود به همراه نیروهای کمکی خود را به ما رساند و ما را برای امنیت بیشتر به زیرزمین منتقل کردند.

محمد اسماعیل نژاد، پدر عماد هم در این دیدار گفت: طی سه ماه گذشته همسرم در تهران و من در گرگان پیگیر کارها و برنامه‌های درمان عماد بودیم اما متأسفانه نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد تا اینکه این حادثه رخ داد و گشایشی در درمان عماد ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل فعلی ما تهیه مسکن و پیدا کردن کار است، چراکه من مجبورم دست‌کم برای درمان عماد یک سال در تهران زندگی کنم.

اسماعیل نژاد بابیان اینکه بنیاد بیماری‌های خاص هزینه درمان عماد در خارج از کشور را برعهده‌گرفته است، افزود: از سوی وزیر بهداشت دستور پیگیری روند درمان عماد صادرشده است که از این بابت خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: اوایل تیرماه عماد برای عمل به بیمارستان منتقل می‌شود تا عمل گلو بر روی او انجام شود البته درگذشته هم عماد سه مرتبه از ناحیه ریه، گوش، حلق و بینی مورد عمل قرارگرفته است.

آیت‌الله نور مفیدی در پایان با ابراز خوشحالی از رفع شدن خطر این حادثه تروریستی از سر این خانواده اظهار کرد: از وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت درمان عماد تشکر می‌کنم و امیدوارم مشکلات به‌زودی برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی